Klacht: Betreft de on beleefde verkoopmederwerkef Cynthia

Sandranirmalsingh op 13 juli 2020 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Beste Trekpleister,

Ik ging vanochtend naar uw filiaal in Palenstein die gevestigd zit in de Digros. Ik kwam daar twee grote ovens kopen die in twee grote dozen kwamen. Omdat het te groot is heb ik de dozen in een kar in de hal (aan de zijkant) gezet, zodat niemand hier last van had. Ik pakte wat slippers om af te rekenen, toen ik wou afrekenen kwam de verkoopmedewerker Cynthia Vooremans en groette ze me niet, keek ze onbeleefd, en ze zei alleen dat ze erlangs wilde. En dat deed ik.
die moet naar binnen op een onbeleefde, niet klantvriendelijk en onbeschofte toon. Ik heb haar daarop uitgelegd dat ik er niet doorheen kon omdat die dozen te groot zijn en ik 68 jaar ben.
Daarop reageerde ze heel onbeleefd truttige en zelfs boze toon dat dit ‘voor ons ook niet handig is’ terwijl ze me kon helpen met de dozen, ik stond namelijk bij de kassa met slippers. De teamleider had haar aan de kant moeten roepen, maar ipv daarvan wist ze niet wat de situatie was want ze kwam net aanlopen, en vroeg ze niet eens wat er aan de hand was, ze zei gewoon dat haar medewerker gelijk had.
Ik kom hier heel vaak. Dit is de derde keer dat ze een truttig en geïrriteerde uitstraling en manier van praten heeft. Andere mensen in mijn omgeving hebben hier ook over gesproken, ze is gewoon onbeleefd. Voor een bedrijf zijn je verkoopmedewerkers je visitekaartje, en dit is een heel slecht visitekaartje. Ik heb de slippers daar achtergelaten uit frustratie en heb haar gemeld dat ze heel onbeleefd was.

Ik hoor graag van u met een oplossing. Vriendelijke groet,

Als zij een cursus krijgt in het klantvriendelijk zijn en dan ook ernaar handelt Of ze word ontslagen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandranirmalsingh