Klacht: Treinstation Boven-Hardinxveld

op 20 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend om 7:27 gaat er een trein vanaf Boven-Hardinxveld naar Geldermalsen.
Beide treinen (die richting Dordrecht & Geldermalsen) komen rond de zelfde tijd aan op Boven-Hardinveld.
Ik kwam vanochtend om 7:23 het station op lopen en toen kwam de trein die richting Dordrecht gaat eraan dus gingen de slagbomen omlaag zodat je niet kon over te steken.
Daarna ging die niet meer omhoog en kwam de trein naar Geldermalsen eraan (die mij voor de slagbomen zag staan), Daarna stonden ze beide stil gingen de slagbomen tot de helft open en toen weer dicht. daarna bleven de treinen nog 2 minuten stil staan maar de slagbomen gingen maar niet omhoog en daarna reden beide treinen weg. Hierdoor heb ik verschillende treinen gemist.

Als de slagbomen omhoog gaan zodat je nog kan oversteken.
En dat als de trein bestuurder jou ziet staan voor de slagbomen en weet dat jij duidelijk op tijd ben voor de trein dat ze dan tenminste wachten tot de slagbomen open gaan en ik de trein ik kan stappen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 september 2016 om 13:41 geantwoord

Hallo Justin,

Zuur dat je hierdoor de treinen gemist hebt. Reden dat de slagbomen naar beneden blijven is dat de treinen nabij een sensor staan, waardoor de slagbomen niet eerder omhoog gaan dan wanneer de trein weg is. Ik begrijp je punt echter zeer goed. Daarom stuur ik je klacht wel door naar de regio, zodat de collega's ter plaatse kunnen bekijken of hier een oplossing voor te vinden is. We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak en de vertraging die je opgelopen hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Cybonox