Klacht: treinkaartjes

op 01 juli 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb treinkaartjes via de site van kruidvat gekocht, betaald (heb het afschrift van de bank gezien) en toen kreeg ik een bevestiging binnen waarin stond: binnen 3 uur krijgt u de kaartjes binnen. Dit is niet gebeurd en heb nu alsnog mijn OV moeten gebruiken wat een stuk duurder was.

Gewenste Oplossing:

Op zijn minst het geld terug wat ik betaald heb voor de treinkaartjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaldert