Klacht: trein vervangend vervoer te laat of niet op komen dagen

op 29 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de week van 21-08-2016 tot 28 -08- 2016 heeft er tussen wehl en winterswijk geen treinen gereden ivm met werkzaamheden aan het spoor.
De eerste dag was het al gelijk raak met de bussen.
Om 6:24 zouden er bussen van Doetinchem naar winterswijk gaan rijden maar na een uur wachten nog steeds geen bus naar winterswijk.

Wel kwamen er meer dan 10 bussen naar wehl waar ik niet naar toe moest.
1 Van de chauffeurs heeft ons geholpen om te bellen met de coordinator waar de bussen naar winterswijk bleven. Het antwoord dat we kregen was dat de chauffeur de weg niet wist naar Doetinchem station .
Het is niet alleen de maandag geweest maar ook de woensdag ochtend waren er weer geen bussen naar winterswijk, en op andere dagen was de bus niet op tijd.
Ik ben ben niet blij met deze manier van omgaan met trein reizigers.
Ik heb in deze week 7 werk uren verloren die ik niet betaald krijg.

Vandaag de 29-08 zouden er weer treinen rijden maar zoals ik verwacht had reden er vanochtend weer geen treinen naar winterswijk omdat het werk niet op tijd klaar was. Vervolgens las ik later op de dag op internet dat de treinen weer reden maar toen ik om 14:45 op het station winterswijk aan kwam kreeg ik te horen dat er weer geen treinen naar Doetinchem gingen.
Er zou weer een bus komen ,maar het heeft meer dan een uur geduurd voordat er een bus aangereden kwam.
Ik heb er meer dan 2 uur over gedaan om van winterswijk naar Doetinchem te komen.

Gewenste Oplossing:

Als er eens goed overleg gevoerd word met arriva en reizigers.
Graag zou ik een vergoeding willen voor mijn verloren werkuren die ik nu mis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 augustus 2016 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tom,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je zoveel hinder hebt ervaren tijdens je reizen tussen Doetinchem en Winterswijk. Het klopt dat hier de afgelopen dagen veel werkzaamheden zijn geweest. Ik raad je aan om hiervoor het contactformulier in te vullen. Hiermee kun je navragen of je recht hebt op geld terug bij vertraging: http://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door tommie1000