Klacht: trein te vroeg vertrokken

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

17/09/2017 om 01:17 de laatste trein van Leerdam naar Gorinchem willen nemen. deze vertrok helaas al om 01:15(stationsklok en onze klok).
terwijl we aan kwamen lopen. de volgende trein kwam pas 6 uur later, dit werd dus een taxi bellen voor ons.
Geen enkele, maar zeker de laatste trein, zou niet eerder mogen vertrekken lijkt me.

Nette oplossing, compensatie o.i.d.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 06:31 geantwoord

Beste R-D-H,

Oh nee! Niet leuk om te lezen dat de laatste trein te vroeg is vertrokken. Ik snap dat je daar van baalt. Je geeft aan graag een compensatie te willen ontvangen. Ik kan en mag daar helaas niet over oordelen. Ik wil je daarom het advies geven een restitutieverzoek via het contactformulier op de website in te dienen. Het contactformulier kun je hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm vinden. Mijn collega's zullen de situatie dan uitzoeken en beoordelen. Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door R-D-H