Klacht: Trein te laat en stinkt!

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste IvanRooij, Wat balen en wat vies! Op welke datum is het gebeurd en heb je voor mij het treinstelnummer? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht IvanRooij

1 maand geleden - Het was vandaag op het tijdstip dat ik al genoemd heb. Normaal staat aan de binnenkant van de trein het nummer, maar die sticker ontbrak... Het was druk, dus heb ook bij het uitstappen niet goed kunnen kijken. Het was in iedergeval de sneltrein van Heerlen naar Maastricht Randwyck die om 10:46 had moeten vertrekken uit Heerlen, maar pas vertrok om 10:51.

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 22:08 geantwoord

Beste IvanRooij ,

Dank je wel voor je reactie.

Ik zal het intern doorgeven. De treinstellen worden vaak aan het eind van de dienst gereinigd. Excuses voor de overlast en de vertraging.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door IvanRooij