Klacht: Trein rijdt niet

op 10 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 8-9-2017 is de trein van 7:15 nooit vertrokken. Op een gegeven moment werd vermeld dat deze kwam te vervallen en we een trein later moesten nemen. Doordat deze trein, niet ging, heb ik niet naar school kunnen gaan waardoor ik belangrijke stof heb gemist (Mijn les zou om half 10 zijn afgelopen, en ik zou om 9uur op school arriveren met de trein van 7:38), niet echt de moeite waard om voor amper een half uur les, 2.5 uur te moeten reizen.

Ik ben tevreden als de treinen gewoon rijden. Ik begrijp best dat dit door technische omstandigheden soms niet mogelijk is. Maar het zou fijn zijn als daarvoor een reden zou worden vermeld, wat het voor de reizigers meer begrijpbaar maakt en wellicht makkelijker te accepteren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste EB11, Wat jammer om te lezen dat je je les hebt gemist door uitval van de trein. Ik wil graag voor je nakijken wat de reden van deze uitval is geweest en een melding maken in de regio. Hiervoor heb ik nog wel het traject nodig waarop je wilde gaan reizen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht EB11

1 jaar geleden - Oh natuurlijk, dat maakt het wat makkelijker. Ik ging met de trein van Emmen naar Zwolle

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 11:35 geantwoord

Beste EB11,

Excuses voor deze late reactie maar bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de reden van de uitval nog onderzocht kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak destijds!

^MR
Webcareteam Arriva