Klacht: Trein doorgereden

op 28 januari 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Beste NS, ik heb een vraag. Waarom rijdt de trein door bij een halte waar deze gewoon moet stoppen? Ik stond op Almere buiten te wachten voor de ic naar Dordrecht en er stond nergens iets aangegeven over treinen die niet rijden etc., dus nam ik ook geen trein eerder. Vervolgens rijdt de trein 2 minuten te vroeg gewoon door bij de halte. Nu is het zo dat ik al een half uur eerder weg ben gegaan van huis (dit soort dingen gebeuren bijna dagelijks bij NS), maar anders had ik mijn tentamen niet gehaald. Dit is nou al de zoveelste keer dat dit gebeurt en ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van, ik kan er gewoon niet meer op rekenen dat mijn treinen rijden zoals aangegeven. Ik zou het fijn vinden als de machinisten eens een keer niet domweg een station vergeten, deze aanpassing is er al jaren geleden gekomen en ik vind het heel slecht dat dit keer op keer nog fout gaat.

Als de treinen gewoon volgens de aangegeven tijden rijden en er niet elke dag vertragingdoorgereden treinen zijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniqueannelise