Klacht: Trainingspak

Chersie op 08 september 2021 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 26 augustus een trainingspak besteld voor mijn zoon. Er stond bij levertijd 3 tot 6 werkdagen.

Nadat de 6 dagen voorbij waren heb ik via de mail contact gehad met een medewerker, ik gaf aan dat ik nog niets had ontvangen en dat het beloofde levertermijn verstreken was. Nadat ik mijn ordernummer gaf hij aan dat ik geduld moest hebben. Sorry geduld??? ik heb de pak besteld voor de verjaardag van mijn zoon die inmiddels al voorbij was. Ben maar gestopt met mailen en gaan afwachten… vandaag 8 sept 2021 heb ik op hun site het ordernummer maar weer ingevoerd om te kijken of de status inmiddels veranderd is… Wat denk je, ze hebben gewoon zonder mij op de hoogte te brengen mijn bestelling geannuleerd met als reden dat deze niet op voorraad is terwijl die op de site gewoon nog besteld kan worden. 2 weken gewacht op mijn bestelling en dag 14 er zelf achter komen dat ze deze zonder pardon annuleren.

Bestel hier nooit!!!
Ze staan hier bekend om dat ze mensen maanden laten wachten op een bestellimg of zoals in mijn geval weken laten wachten op lucht en dan zonder pardon annuleren zonder enige communicatie en ondertussen kan je de pak gewoon op de site bestellen, lekker misleidend en onduidelijk. Bah wat een walgelijke winkel. Per direct deze webshop sluiten wat een bullshit zeg.

Zsm mijn pak en anders mijn geld terug!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JD Sports

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JD Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chersie