Klacht: trage overboeking

op 27 september 2016 over ING in de categorie Banken

Ik maakte donderdagmiddag 2 x een bedrag over op ING rekening. Voor noodgeval in buitenland. SNS bevestigt 2 x dat geld donderdag rond 17 uur naar ING. Helaas vrijdag noch zaterdag geld gestort op ING rekening. ING ook vanuit buitenland gebeld, er was geen storingen, werd gezegd, geld had er vrijdag moeten zijn?? Zo gedwongen zaterdag programma te staken; met bus – die dan niet frequent rijdt, naar station om daar via Western Union deel geld over te maken. Kosten + bus rond 16 euro + veel telefoontjes buitenland.. En de nare spanning want geld was dringend nodig. Zondagmiddag laat bleken beide bedragen gearriveerd. Wat ging hier mis ?! Foei ING !

wanneer geld zoals gebruikelijk vrijdag was gestort op ING rekening

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 27 september 2016 om 13:08 geantwoord

Hallo M Roede,

Ik begrijp dat dit inderdaad een vervelende situatie is geweest. Wat er precies mis is gegaan kan ik helaas via deze weg niet zeggen. Wellicht kunnen we wel nog even met je meekijken. Wil je hiervoor contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Je kunt ons dan een prive bericht sturen en dan kijken we met je mee.

Meike
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door m.roede