Klacht: Trage levering

op 01 september 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er staat duidelijk op de site voor 22:00’besteld morgen in huis ..
Prima ik bestel iets later dan zou ik het een dag later krijgen dus op een woensdag , wij zitten nu op zaterdag en er is nog geen levering en ook geen track en tracé code , klantenservice gebeld .. kunnen ook niet veel doen enkel terug bellen
Laatste x bijenkorf voor mij !!

Gewenste Oplossing:

Extra product of cadeau erbij of gewoon contact geld Ipv cadeaubon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 september 2018 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bericht is destijds ook ontvangen op ons Klant Contact Center. De vraag is inmiddels opgelost. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . . .

Heeft op 07 september 2018 om 10:38 geantwoord

De klacht is niet opgelost , ze hebben na een week ps de pakket verzonden met enkel sorry zonder iets erbij dusja

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem--