Klacht: trage afhandeling legitimatie

op 08 juni 2016 over ING in de categorie Banken

wij zijn nu al meer als een jaar bezig o het adres van de oude afgezette penningmeester te wijzigen in het nieuwe adres.
Telkens komt alles terug.
nu eindelijk het weten om te zetten naar mijn eigen adres.
de nieuwe penningmeester heeft zich al 2 keer gelegetimeerd bij de ING
ondanks dat krijg ik weer de spullen terug.
wij zijn gestopt met activiteiten van de vereniging en zijn nu al meer als een jaar bezig om alles te regelen.
Nu krijg ik voor de zoveelste maal alles terug.
ook hebben we automatische incasso aan gemeld om te stoppen. ook dit gaat gewoon door. maar wel blijven betalen voor de kosten van deze incasso en ook nog voor de zakelijke rekening.
doordat er nu niemand bij de rekening kan komen kunnen we ook geen openstaande facturen voldoen

bel ons op om tot een oplossing te komen, wij kunnen jullie niet bereiken

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 09 juni 2016 om 08:40 geantwoord

Beste Gert,

Ik heb je verzoek bij de zakelijke afdeling neergelegd en zij zullen vandaag nog contact met je gaan opnemen.

Ik hoor graag van je of je er samen met de afdeling uit gekomen bent, zo niet wat ik hierin dan nog voor je kan betekenen op het op te lossen.

Met vriendelijke groeten,
Jessica
ING Webcare team

Bericht van ING

7 maanden geleden - Beste Gert, De afdeling probeert contact met je op te nemen maar kan je helaas niet bereiken, op welk nummer en tijdstip ben je het beste bereikbaar? Groeten, Jessica ING Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door voorzitter Gemeenschapscentrum de Poel