Klacht: trådfri Hub.

op 21 februari 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben de slimmen slapen van de Ikea de hub.
Wij hebben in de HOME app van Apple aardig wat tijd sloten staan. En wij werken nog steeds met de aan uit knop van dr slaap kamer. In het begin herkenden de home app wel dat ze aan stonden. Alleen ik merk dat het nu niet meer zo is. Bij de app van Ikea zie je wel dat de lampen aan staan. Maar in de home app van appel niet.
Dit gaat na een tijdje toch tegen staan. Je merkt dat de Ikea apphub niet lekker werkt met de home app van Apple. Wat kan hier aan gedaan worden? Groetjes Thijs.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht binnen kort een update. Als je de licht uit doet met dr schakelaar in de kamer dat de home app van Apple dat herkent en niet alleen de Ikea app. Dat dit beter met elkaar samen moet werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MathijsZm