Klacht: Traag en brutale houding

op 12 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is veel te lang onderweg, volgens track en trace ligt het op het magazijn in Brabant. Meld de klacht bij bol.com, ga het product zelf halen . Staat bezorgmeneer ineens aan de deur. En zegt op zijn Duits, wil je het nu hebben of niet? Ik zeg dat ik het al inde winkel heb gehaald en dat het al meer dan een week heeft geduurd. Daar krijg ik een fysiek antwoordt op van bezorgmeneer een hoofd schuddend nee Met andere woorden, waar ben je mee bezig , of…., wat een houding…sjonge jonge. Natuurlijk treft dpd geen enkele blaam. Vorig week nog een pakket in mijn tuin gegooit, daarna is het gestolen. Pakketten worden niet op tijd bij de parcelshop afgeleverd, waardoor je voor niks in de parcelshop staat te wachten. Hebben geen code, dus dan mag je hopen dat je de juiste bestelling hebt en niet van iemand anders. Kaart die in de bus wordt gegooid, staat niks op. Of ze komen aan de deur, sturen het naar de parcelshop en je krijgt geen kaart. dpd is ver uit de slechtste bezorgdienst, de beste vind ik DHL

Ik hoef geen oplossing meer van dit bedrijf, bedrijven die hun producten via dpd laten bezorgen, daar koop ik niks meer bij. Gewoon tevoet naar de winkel, zo als dat vroeger ging, dat is beter. Scheelt een hoop wachten,frustratie en ergenis en is nog goedkoper ook nog.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbie71