Klacht: totaal niet tevreden

op 30 juli 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ongeveer 2 jaar geleden een bril aangepast bij Specsavers ,en ben totaal niet tevreden hoe ik behandelt ben.
ik ben niet tevreden over mijn glazen ,zie alles als een parallellogram , bv een beeldscherm is boven breed en onder smal ,ben ook 7 a 8 keer terug geweest en niets dan doen ze buigen en trekken aan mijn bril ik heb alle [opticiens] uit die zaak gehad , en op het laatst de filiaal houder, en die zij tegen mij je hersenen moeten nog wennen aan de bril .ik vond dit zo\’n idioten opmerking en toen ben ik te winkel uitgegaan .thuis gekomen de oude bril opgezet van Pearl ,en die van Specsavers in de kast gedaan. wat kan hier aan gedaan worden ?

Gewenste Oplossing:

andere glazen en dat hij nog wordt gemaakt of geld terug !en nooit meer een bril van Specsavers !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door yankee