Klacht: Totaal niet tevreden

op 20 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Had een cottage geboekt aan het water. Dan verwacht ik ook dat ik een cottage aan het water krijg!
Zat in dit geval aan een stukje moeras. Een vies goor stinkend stilstaand slootje achter het huisje. Betaal 33 euro extra voor een voorkeursligging! Je zult dan verwachten, dat je dan ook echt aan het water komt te zitten waar, ik een hengeltje uit kan gooien! Het stikte er van de muggen en de ratten! Hierdoor was het onmogelijk om buiten te zitten. Vind dit echt heel heel erg slecht. Ga er ook vanuit dat hier een oplossing voor gaat komen. En dat wij op een of andere manier tegemoet worden gekomen.Want dit is geen reclame en zon cottage kun je niet verkopen aan je gasten. Een cottage met 1 gaspit. Zitten er wel 2 maar als je er een pan op zet, is er geen ruimte meer voor andere pannen. Hierdoor waren we dus genoodzaakt om 2 keer te gaan uit eten. 138 euro in totaal waar ik eigenlijk helemaal niet op zat te wachten. Wel het vermelden waard dat,het eten in de restaurants uitstekend was.Cottage was echt heel klein en vies! Overval zaten dode/kapotgeslagen insecten op de muur. Veel stof en de vloer plakte gewoon. Matrassen roken naar nicotine wat ook niet bepaald lekker slaapt.
Over het park niets anders dan lof. Ziet er allemaal keurig netjes uit, vriendelijk personeel goeie restaurants en een geweldig zwembad.

Hoop van harte dat jullie met een oplossing komen, anders is het de laatste keer dat ik een vakantie bij jullie heb geboekt.

Wil mijn 33 euro terug voor de voorkeursligging.
Bij mijn volgende boeking wil ik een schoon huisje en aan het water

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 juni 2017 om 09:37 geantwoord