Klacht: Totaal geen service van monteurs tot telefonistes

op 21 september 2017 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Bij mij werd op donderdagmiddag 21 september de glasvezel aangesloten.
De monteur was daar snel mee klaar en melde dat ikzelf de modem aan moest sluiten
“Heel simpel mevrouw de stekkers uit de oude halen en zo in de nieuwe stoppen”
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij dat zou doen maar goed ik alles aangesloten maar krijg vervolgens krijg ik de foutcode 12.
Ik Telfort gebeld maar we kwamen er niet uit dus ik Guidion gebeld en de dame aan de telefoon ging de monteur bellen
Maar deze nam zijn telefoon niet op en mij werd verteld dat ik een half uur later zou worden terug gebeld
Maar een half uur later niet gebeld dus ik bel zelf weer en deze dame ging ook weer de monteur bellen en gaf aan dat hij mij zou bellen
Een drie kwartier later nog steeds niet gebeld dus heb ik Telfort gebeld en mijn klacht neergelegd. Kort daarna werd ik gebeld door Telfort en meteen weer doorgeschakeld met Guidion.
Ook deze dame ging weer met een monteur bellen want ik had geëist dat het deze dag opgelost moest worden. Maar ook deze dame beloofde dat ik werd terug gebeld maar eigenlijk tot op heden ben ik nog steeds niet gebeld!!!!
Uiteindelijk ben ik weer zelf die meterkast ingedoken en ben ik met al die draden in de weer gegaan en heb ik het dus opgelost!!!!
Van het hele bedrijf Guidion niks gehoord niet één keer terug gebeld werkelijk waar belachelijk!!!!

Ik heb het zelf opgelost dus er is niks waarmee ik tevreden zou kunnen zijn

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Guidion over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 22 september 2017 om 11:03 geantwoord