Klacht: Tot tweemaal toe wasdroger niet geleverd

jurgen2274 op 25 augustus 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Afgelopen week heb ik een refurbished wasdroger besteld via Coolblue. Deze zou op zondag geleverd worden tussen 17 en 18 uur. Zolder voorbereid voor levering en plaatsen door Coolblue.
Om 18 uur verscheen in de bestelpagina dat Coolblue langs was geweest (niet juist) en dat het product niet leverbaar was.
Ik heb hierover contact opgenomen en heb aangegeven dat ik het niet communiceren kwalijk vind: het is duidelijk bij beladen van de vrachtwagen dat de bestelling niet komt, klant toch laten wachten.
Uiteindelijk heb ik een alternatief model gekozen (iets mindere specs) dat – zo werd mij verzekerd – voor mij gereserveerd zou worden en op woensdag geleverd zou worden.
Op woensdagochtend zou ik een e-mail met een tijdvenster van bezorging ontvangen. Deze e-mail bleef uit en ik heb woensdagochtend zelf contact opgenomen. Wat bleek: het gekozen (bestelde en betaalde) product is wederom niet leverbaar. Ongekend slecht, na expliciete toezegging dat de wasdroger geleverd zou worden wederom teleurgesteld.
Uit ‘coulance’ kreeg ik een minimale korting op een nieuw model aangeboden, waardoor ik uiteindelijk veel duurder uit zou zijn. Ik heb de bestellingen geannuleerd en zal voortaan geen bestellingen meer doen bij Coolblue, zeer teleurstellend. Zeker na de expliciete belofte dat ik woensdag een wasdroger zou ontvangen. Zo ga je niet met klanten om.

Beter aanbod voor een alternatief product. Niet afschepen met een minimale korting. Coolblue heeft tweemaal een wanprestatie geleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 21 september 2021 om 15:32 geantwoord

Beste Jurgen,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Gelukkig is het ondertussen netjes voor je opgelost.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Coolblue

jurgen2274

Heeft op 21 september 2021 om 18:48 geantwoord

Coolblue heeft geen nette oplossing geboden. Ik heb elders een wasdroger gekocht die geheel volgens afspraak geleverd is.

Alle klachten die gemeld zijn door jurgen2274