Klacht: Tot twee keer toe verkeerde glazen

op 04 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben al vele jaren klant bij jullie.In maart heb ik een bril in Brunssum gekocht.Toen ik deze kreeg vond ik er al iets vreemd aan, en hebben ze hem onmiddelijk gecontroleerd en toen bleken de glazen te zijn verwisseld l.in r. en r. in l.De bril werd terug gestuurd en kreeg na twee weken bericht dat de bril er was.In de winkel heb ik de bril op ze gezet en ik vond er toch iets vreemd aan maar de bedrijfsleider zei tegen mij omdat het nieuwe glazen waren moest ik er aan wennen. Als tevreden klant geloof je hem en denk je het zal wel goed komen maar het zicht met de bril op werd als maar slechter. Af gelopen zaterdag 30/6/2012 ben ik teruggegaan en ze hebben hem nogmaals gecontroleerd en toe ben ik toch geschrokken wat ik hoorde er zaten de verkeerde glazen in ze waren zelfs niet goed voor mij ogen.Ik moet de bril Dinsdag 3/7/2012 terug brengen en ze sturen hem op en zullen met spoed hem in orde maken.

Ik zal de tijd afwachten tot dat hij klaar is ,maar is hij dan nog niet goed dan is het met jullie toch over.De ogen zijn voor mij het belangrijks. J.Ruijters Nuth

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2012 om 14:07 geantwoord

klacht opgelost nieuwe glazen besteld

Alle klachten die gemeld zijn door meri007