Klacht: Topper midden kant ingezakt

op 15 september 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben de bed van swiss sense 2,5 jaar. De topper is binnen 1 jaar in het midden ingezakt. Teveel pluisen op de hoofdbord.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe topper matras krijg van een goeie kwaliteit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fehmina