Klacht: Broodbox niet aanwezig

Jan haven1 op 14 juli 2023 over Too Good To Go in de categorie Websites - Online eten bestellen

Vanmorgen had ik een broodbox besteld toen ik aankwam in de poeisz joure was deze niet aanwezig. Nu heb ik wel betaalt voor een box die ik niet kreeg. Hoe gaan we dit afhandelen?

1. Geld terugstorten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Too Good To Go over deze klacht.

Bericht van Too Good To Go

7 maanden geleden - Hey Jan! Wat jammer dat je ervaring tegenviel. Op Klacht.nl handelen wij geen klachten af. Mocht je een vraag hebben of hulp nodig hebben, helpen we je graag verder via het Helpcentrum in de Too Good To Go-app of onze website.

Reactie van de melder van de klacht Jan haven1

7 maanden geleden - Ben klaar met jullie wel betalen maar geen brood box uit joure

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Too Good To Go in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Too Good To Go een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Too Good To Go

Heeft op 18 juli 2023 om 13:05 geantwoord

Hi Jan, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Via Klacht.nl kunnen wij je helaas niet verder helpen, omdat we geen persoonlijke informatie hebben. Mocht je een vraag hebben of ergens ontevreden over zijn, helpen we je graag verder via het Helpcentrum in de Too Good To Go-app of via [email protected].

Jan haven1

Heeft op 18 juli 2023 om 18:00 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geef mij dan gewoon mijn broodbox waar ik recht op heb

Alle klachten die gemeld zijn door Jan haven1