Klacht: Oplichters

op 24 juni 2013 over Tonny Keijzers apeldoorn in de categorie Autodealers

Omdat ik een hele afstand moest afleggen ( Venlo) naar Apeldoorn heb ik v.t.v. gebeld met dit bedrijf. Slechte reacties op internet heb ik langs mij neergelegd. Info ingewonnen over een tweede hands auto. U kent het wek NAP, banden, dealer onderhouden etc etc. Aan de telefoon netjes en beleefd. De auto zou 3595 moeten kosten. eenmaal in Apeldoorn aangekomen kost de auto plots 5495,00. 3595 was meenemen zoals hij daar stond. Totaal kale banden, geen afgestempelde boekjes zoals v.t.v. aangegeven ( zouden volledig zijn afgestempeld!!) nee hoor tot 2009 stempels. op de vraag aan de verkoper hoe dit kon ( verkeerde info)zweeg hij wijselijk. Mooi adverteren op marktplaats en verkoop praatjes aan de telefoon maar in werkelijkheid oplichters.
Zelfs op de vraag of de auto een riem of ketting had kregen wij als antwoord,: volgens de monteur naar alle waarschijnlijkheid wel. Lijkt me niet meer dan normaal indien je verkoper en of monteur bent wel moet weten wat je verkoopt. Allemaal de net niet antwoorden. Nee mensen, niet kopen. Als je iemand uit Venlo 2 uur voor niks laat rijden na telefonisch contact mag je hier spreken van bedrog, onjuiste voorlichting en onjuist adverteren op marktplaats. Helaas moet me aansluiten bij velen uit dit land: KOOP NOOIT !!!!!!!!!! een auto bij Tony Keyzers in Apeldoorn.

Geen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tonny Keijzers apeldoorn

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tonny Keijzers apeldoorn over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tonny Keijzers apeldoorn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onbetrouwbaar