Klacht: tompoezen op

op 16 september 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik ben vrijdagmiddag 15 september boodschappen wezen doen en toen waren de tompoezen op de bedrijfsleiding zei dat ze er zaterdag weer zullen zijn .dus op zaterdag morgen zijn wij speciaal voor die tompoezen weer geweest want dan zullen ze er zijn tot mijn grote teleurstelling was er weer geen tompoezen ben in 3 winkels van dirk geweest en overal waren er geen tompoezen ik ben zeer zeer teleurgesteld in uw winkel aanbieding ik ben een vaste klant van u maar hier ben ik boos over

als alles in de ochtend ieder geval de reclames aanwezig zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 september 2017 om 14:57 geantwoord

Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent omdat u heeft misgegrepen naar de op=op actie van de tompoucen. Op het moment van inkoop, maken wij een inschatting op basis van eerdere verkopen. Ondanks zorgvuldige planning hebben wij helaas niet kunnen voorkomen dat een artikel al snel uitverkocht is. Excuses voor het ongemak. Om herhaling in de toekomst tot het minimum te beperken, informeren wij onze inkoop- en logistieke organisatie daarom altijd over producten die voor voorraadproblemen in de winkel zorgen. Bij een volgende soortgelijke actie houden wij hiermee rekening.
Met vriendelijke groeten,
Afdeling klantenservice