Klachten over Tommy Teleshopping

Tommy Teleshopping is al enige tijd actief op de Nederlandse markt en valt in de categorie Homeshopping. Tommy Teleshopping doet haar best zoveel mogelijk... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 20 klachten nodig voor een plaats in de categorie Teleshopping

100%
30 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
30 klachten opgelost
5.4 /10
94 stemmen

Compliment van Bertus Scholten op 12 september 2017 over Tommy Teleshopping

Fijn dat het zo wordt opgelost.Zo zien je niet tegenaan om nog eens iets te bestellen bij Tommy Teleshopping.

Compliment van GertW op 31 augustus 2017 over Tommy Teleshopping

ik ben zeer tevreden .en bedankt voor de snelle reactie

Compliment van Stannowen op 16 februari 2017 over Tommy Teleshopping

Prima. Ik zal morgen, vrijdag, het paket klaarmaken. Heel fijn dat het zo geregeld kan worden.
Vriendelijke groeten
K.Kok Schuringa.

Compliment van fmulders op 02 november 2016 over Tommy Teleshopping

Prima oplossing, ik heb de beloofde € 10,- ontvangen.
Correctie op de website is ook al doorgevoerd.

Bedankt.

Compliment van Reka op 03 oktober 2016 over Tommy Teleshopping

Na telefonische interventie door de klachtenbehandelaar van Tommy Teleshopping is de ontstane omissie bijzonder snel en adequaat opgelost.

Hoogachtend,

F. Pepers

Compliment van F.T v Mulken op 20 september 2016 over Tommy Teleshopping

Ik vind de oplossing perfect , in afwachting van mijn nieuwe Slim Abs Hartelijk dank

Compliment van Rien Klaassen op 06 september 2016 over Tommy Teleshopping

Ondanks het retour bewijs Direct Pay toch opdracht te geven tot het innen van het geld heeft ons bijzonder geraakt en was voor ons een totale verassing. Wij zijn nu blij dat het is opgelost, bedank de mensen die zich hiervoor hebben ingezet. U kunt zich hoogst waarschijnlijk niet inleven wat dit met mensen kan doen. Nogmaals bedankt aan die mensen die hierin hebben geïnvesteerd.

Compliment van 21anita21 op 07 augustus 2016 over Tommy Teleshopping

ik ben nu heel tevreden de nicer dicer set is super en de pannen ook

Compliment van ootz90 op 11 augustus 2016 over Tommy Teleshopping

Pakket ontvangen!
Bedankt voor de vlotte medewerking, top!!

Mvg

Compliment van VAN DESSEL op 05 juli 2016 over Tommy Teleshopping

Dat is een correcte oplossing, spijtig dat het via een klacht moest gaan.

Compliment van Marius Geutjes op 21 juni 2016 over Tommy Teleshopping

snel en goed opgelost door Tommy teleshopping, incasso is terug geboekt en wij zullen er niet meer voor of mee belast worden. Excuses zijn aanvaard.
Marius Geutjes...