Mijn Klacht:
Op 6 December het laatste contact genomen met Tommy Teleshopping. Hieronder bijgevoegd.
Ik ben al maanden bezig met heen en weer mailen, vanwege een defect kussen.
Mail 6/12 aan TT
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met Jenny van uw klantenservice.
Wij hebben afgesproken om mijn klacht aan u te mailen.
Van Jenny heb ik begrepen dat ik mijn goede kussen ook retour moet sturen om een nieuwe set te kunnen ontvangen. Omdat dit niet appart verstuurd kan worden.
Terwijl ik wel twee separate dozen heb ontvangen.
Naar mijn mening is dit géén klantvriendelijke oplossing omdat ik dan mijn enige hoofdkussen toezend.
Als ik dat niet doe kunnen jullie mij geen “set” toesturen want dan zou ik er 1 “gratis” ontvangen..
Laat mij dit dan ontvangen uit coulance?
Aangezien het een tekortkoming is in jullie order verwerkingssysteem.
19-12 pas een mail terug ontvangen van Kim Wessels Tommy Teleshopping dat ik toch mijn enige hoofdkussen (welke NIET defect is) toe moet sturen om ‘mijn’ probleem opgelost te krijgen! Wat slecht dit!
Gewenste Oplossing:
Ik wil een hoofdkussen ontvangen zonder mijn ENIGE hoofdkussen retour te moeten zenden!!
Waar moet ik anders op slapen??