Klacht: Verschil afgeprijsde jas

RJulia2 op 12 december 2023 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 december bestelde ik een jas á ruim 300 euro. Op 11 december is de jas afgeprijsd door Tommy HIlfiger. Ik heb gevraagd om het verschil met mij te verrekenen. De klantenservice geeft aan dat ik moet wachten tot de jas bezorgd is (Is nog niet eens opgestuurd), terugsturen en een nieuwe bestellen. Onwijs slecht voor het milieu, al dat geheenenweer met pakketdiensten. Volslagen onzinnig en niet klantvriendelijk. Ook verwacht men dat ik dus 600 euro uit mijn mouw schudt voor jassen die ik nog niet heb en dat ik wel een paar weken kan wachten op een terugbetaling voor jas 1.

Gewenste Oplossing:

Verschil betaalde prijs en huidige prijs terugstorten op mijn rekening

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RJulia2