Klacht: Scheur

Sylvia Molier op 05 maart 2025 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had prachtige regenlaarzen gekocht in Wassenaar van Tommy , Maar omdat wij woonachtig zijn in zuid Spanje de regen laarzen meegenomen .
Het regent behoiorlijk in Spanje nu dus ik wil mijn laarzen aan doen , zit er achter en bij de enkel een knik in en scheur , dus niet meer waterdicht , 3 x aangehad dat mag toch niet voor de kwaliteit en naam van Tommie Hilfiger.

Gewenste Oplossing:

Ik vindt de laarzen verder prachtig, ik zou graag nieuwe laarzen willen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Tommy Hilfiger
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Molier