Klacht: Jas betaald niet ontvangen

Ontevreden klant 52 op 16 januari 2021 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jas besteld via Tommy hilfiger online ik heb het betaald met iDeal een e-mail met verzendbevestiging ontvangen van Tommy. Ik heb erop zitten wachten totdat het bezorgd zou worden de bevestiging is op zondag gestuurd dat het verzonden is donderdag avond krijg ik ineens een bevestiging van terugbetaling. Dus ik heb contact met hun opgenomen en de situatie uitgelegd dat ik geen terugbetaling had aangevraagd en dat ik het jas gewoon wil ontvangen. Hebben ze me laten weten dat PostNL het wegens drukte terug had gestuurd naar de magazijn en dat ze het niet kunnen terugsturen en dat ik het maar opnieuw moet bestellen als het op voorraad komt terwijl het een sale product was die komen niet meer op voorraad en dat ze verder niks meer voor kunnen doen.
En nou komt het ik heb twee paletten besteld op dezelfde dag en de verzendbevestiging ontvangen van Tommy op dezelfde dag een van de pakketjes komt gewoon aan inde grote drukte en de andere wordt teruggestuurd door drukte door PostNL dat is hun verhaal tenminste en post geeft aan dat ze nooit het pakket hebben ontvangen van Tommy.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Tommy mij als klant tegemoet komt of door de jas als nog te verzenden, want die ligt immers nog is hun magazijn als ik hun verhaal moet geloven. Of een vervangende product aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant 52