Mijn Klacht:
Op 12 februari 2021 een bestelling geplaatst van bijna 200 euro. Deze heb ik nooit ontvangen. Ondanks verschillende mails richting Tommy Hilfiger, geen oplossing. Niet op alle mails werd overigens gereageerd. Aan het lijntje gehouden om nog maar even geduld te hebben. Pakketje zou zoek zijn geraakt bij Post.nl en is pas 3 maart als zoek aangemeld. Nu zou het proces zijn dat er vanaf 3 maart nog 15 werkdagen moet worden gewacht waar het pakketje is. Vandaag gebeld met een medewerkster die dit meedeelde. Annuleren kan blijkbaar niet en opnieuw een verzending doen van zelfde producten kan als ik opnieuw betaal. Uiteraard doe ik dat niet. Ik heb al iets betaald wat ik nooit ontvangen heb. Erg teleurgesteld in deze zeer slechte service van Tommy Hilfiger. Ik snap dat het zoekraken van een pakket kan gebeuren maar dit is zeer klantonvriendelijk. Ik heb het pakket nooit ontvangen en heb bijna 200 euro betaald. Graag een klantvriendelijke oplossing!
Gewenste Oplossing:
Zsm zelfde producten opnieuw versturen of zsm geld terug.
