Klacht: Toilettas met dure spullen vergeten.

op 19 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn gisteren terug gekomen van familieweekend van dit park, de Eemhof,. Bij thuiskomst kwamen we er achter dat we de toilettas in de badkamer hadden laten staan, hierin de trouwring en horloge en ringen van de kids, afgedaan in verband met naar het zwembad. Meteen naar Eemhof gebeld dat we het vergeten waren, maar er was helaas niets gevonden. Lijkt me heel raar omdat het nog in de badkamer stond bij het wasbakje. De schoonmaakster moet het toch echt gezien hebben. De volgende dag weer gebeld en moesten we een formulier invullen voor vergeten spullen. Maar ze zeiden dat het toch niet weer bovenwater komt. Waar blijven deze spullen dan? Het gaat om het cottages nummer 679.

Ik ben te vreden als het weer boven water komt , naar mijn idee, moet het toch ergens neer gelegd worden, bij vergeten spullen of zo. Het is een groot ding die ze niet over het hoofd kunnen zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 september 2017 om 11:57 geantwoord

Heeft op 22 september 2017 om 12:29 geantwoord

Nee ik ga niet accoord, heb onlangs nog telefonisch contact gehad met het park en ze zeggen gewoon we kunnen het niet vinden. Maar naar mijn mening moet het echt gevonden zijn door de schoonmaakster. Wij zijn vertrokken en de schoonmaakster was al aan wezig. Het heeft al die tijd in de badkamer gestaan toen wij er waren en toen we vertrokken hebben we het daar vergeten, dus toen de schoonmaakster binnen kwam , stond het door nog

Alle klachten die gemeld zijn door sieniescheven