Klacht: toestel simlockvrij maken

op 18 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan 1 jaar oud mobieltje simlockvrij maken lukt niet.
Netjes codes ontvangen van vodafone maar die werken niet.
Hierdoor contact gezocht met Vodafone het telefoonnummer op de site blijkt onjuist en word je doorverwezen na 1888.DAn eindelijk contact (telefonisch,wachttijd van gem. 10 minuten contact)Na al je gegevens nogmaals te hebben gegeven en wederom het probleem te hebben voorgelegd is het wachten op de medewerker die je even in de wacht zet om ” iets “te doen Dan wordt tot 2x toe midden in gesprek verbinding verbroken.De eerste x werden we netjes terug gebeld de 2e x niet. Voordat je dan weer iemand aan de lijn hebt en weer alles hebt verteld ben je weer 25 minuten verder.Tijdens het laatste telefoontje zou volgens medewerker telefoon simlock vrij moeten zijn vervolgens was dit dus niet zo, maarja we hadden alweer blind vertrouwdt en weer opgehangen.Toen naar vodafone winkel gegaan(die niet telefonisch te bereiken is) dus reistijd 45 minuten, en reiskosten daar aan gekomen blijkt de winkel gesloten vanwege verbouwing en hing er een bordje dat je naar de belcompany kon gaan. Na een wachttijd van 40 minuten bij de belcompany (tja al die vodafone klanten) werden we zeer vriendelijk geholpen, de medewerker geeft aan dat vodafone problemen heeft met de unlockcodes….Ze belt met vodafone helpdesk ze wacht , wij wachten en alle anderen in de winkel ruim 7 minuten en krijgt daar te horen dat de klant (wij) een replay met moeten sturen op de mail met unlockcodes die wij van vodafone hebben ontvangen en dan direct binnen een uur een reactie krijgen.Maar dan heeft ze alweer opgehangen en moeten wij haar mededelen dat de brief van 06-07-2012 is en dat daar niet meer op gemaild kan worden de houdbaarheid van 7 dagen is al verstreken…..
Na een lange terugreis wederom gebeld met de klanten service , daar kregen we te horen dat we morgen dinsdag 17 juli 2012 door vodafone worden teruggebeld…..zou het dan morgen…….ach we zijn pas bezig vanaf mei 2012.Onze zoon van 13 die de eigenaar is van het mobieltje zei vandaag ik ga nooooooooooooit van m’n leven meer iets van vodafone kopen .Nou dan sta je er mooi op.

Gewenste Oplossing:

-graag zsm de mobiel simlockvrij krijgen
-juiste telefoonnummer (0900-0940) van klantenservice op de site van vodafone
-op de site een bericht als een winkel gesloten is
-eerlijkheid en openheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Sim v.W, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft aan dat je je toestel simlockvrij wilt maken. Ik zie in ons systeem dat een collega van mij je klacht al in behandeling heeft. Zodra er een oplossing is ontvang je van haar een reactie. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 29 augustus 2012 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Doorgegeven dat klacht al in behandling is bij een collega.

Alle klachten die gemeld zijn door Sim v.W