Klacht: Toestel in goede staat gestuurd en blijkt nu dat display kapot is

op 10 september 2018 over Dr Mobile in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn toestel laad niet op en werd erg heet n is nog onder garantie . Dit heb ik gemeld bij GSM web waar ik toestel heb gekocht 4 maanden geleden. Zij hebben doorgegeven om aangetekend op te laten halen. Toestel met batterij en oplader heb ik netjes verpakt en opgestuurd. Nu sturen ze een bericht dat display kapot…wat totaal niet geval was. Dit laat ik nu tot rechtzaak komen, omdat ik niet snap hoe dit kan en waar ik geen schuld aan heb.

Gewenste Oplossing:

Als toestel weer normaal oplaad en niet heet wordt en de kosten onder garantie valt van Samsung . Verder moet ik mijn toestel terug zoals ik die gestuurd heb als nieuw zonder kapotte display.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dr Mobile over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jivies