Klacht: Toestel ( aantasting materiaal en wijziging )

op 24 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23-9-2016 heb ik mij bij Vodafone gemeld ivm ‘roesten’ van de alu behuizing van mijn mijn iPhone 6 plus
Vodafone was van mening dat het krassen waren van zand in het silleconen hoesje. Echter deelde ik niet die mening ( Vodafone heeft dit op papier gezet , zie bijlage)
Echter ben ik in maart 2017 opnieuw naar Vodafone gegaan omdat de aantasting eer dan verdubbeld/verergerd is ook al gebruikte ik het hoesje niet meer. Had me ook bij Apple gemeld maar zij verwezen mij
Door naar Vodafone om dat de klacht niet meer binnen het 1e garantie jaar was.
Vodafone heeft op 23-32017 het toestel
Opgestuurd naar dynafix.
Bericht wat ik ontving op mijn klacht was dat het cosmetische schade betreft en dat dat niet onder de garantie valt. Na veel discussie over het feit dat ik me afvroeg hoe dit kon en dat ik van mening ben dat het hier een materiaal aantasting is die niet door mij is veroorzaakt . Echter is en komt het niet tot een inhoudelijk gesprek , constatering . Vodafone weigerd om iets oppapier te zetten , wat er is onderzocht en wat het is. Ik heb toen besloten om het elders te laten onderzoeken .
NIEUW PROBLEEM:
Toen ik naar de winkel ging om het toestel weer op te halen was de roest verwijderd en alleen nog krassen zichtbaar. Ik heb tot pp heden het toestel nog niet mee genomen omdat het is aangetast door Vodafone . Echter Vodafone zegt nu dat ik het zo heb ingeleverd en dat ze niets aan het toestel hebben verandert. Zie bijgevoegde foto van toestel zoals ik heb ingeleverd en zoals het nu bij Vodafone ligt
HELP….wat moet ik nu doen?
Vodafone wil
Niets op papier zetten en zegt het toestel te vernietigen als ik het niet binnnen een jaar op haal .
Ik heb gezegd dat ik het toestel graag geseald met een schriftelijk bewijs van aflevering zou willen ophalen of dat ze het toestel tegen dagwaarde ( op
Moment van 1e klacht melding in sept 2016) van mij terug kopen .
Kunt u mij
Helpen wat te doen Ik sta met rug tegen de muur en het voelt meer dan oneerlijk !

Gewenste Oplossing:

Vodafone koopt het Toestel tegen dagwaarde ( sept2016) terug van mij

Vodafone geeft mij een schriftelijke verklaring van onderzoek en conclusie en meld op papier dat het toestel zo ontvangen
Is . Brief en toestel zou ik dan in een verzegelde transparante ' gesealde ' willen ontvangen ( zodat ik het kan laten onderzoeken en Vodafone niet daarna kan zeggen dat ik het zelf heb gewijzigd .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrikje Smit