Klacht: toeslag betalen voor BRANDSTOF

op 11 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in augustus 2016 een pakje verstuurd en moest in de winkel 4,54 € betalen , ongeveer 2 weken later krijg ik thuis een rekening aan en zou ik nog eens 3,89 € moeten betalen : BRANDSTOFTOESLAG . ik heb naar UPS gebeld en ze zouden de rekening annuleren , maar ik vertrouw het zaakje niet , op de rekening staat als ik het niet direct betaal komt er 15 € bij . . .

Gewenste Oplossing:

dit kan niet , als je een pakketje naar de post brengt krijg je later ook niet nog een betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carine B