Klacht: Toeristen belasting

SieNas op 24 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van vrijdag 13-10 tot en met 16-10 een 6 persoons huis gehuurd op de Eemhof. We verbeleven met onderstaand aantal personen
13-10 3 personen
14-10 6 personen
15-10 3 personen
De 3 extra logees die 14-10 1 nacht verbleven heb ik keurig middels nachtregistratie aangemeld. Wat mij alleen verbaasde is dat het beleid van Center Parcs is dat je voor alle 3 de nachten toeristenbelasting moet betalen voor de 3 extra personen die maar 1 nacht blijven…… Betaald Centerparcs dan ook voor alle 3 de nachten toeristenbelasting aan de Gemeente Zeewolde of steken ze het evrschil gewoon in eigen zak. Blijf het bijzonder vinden dat je verplicht bent toeristenbelasting te betalen zonder dat je er verblijft.

Uitleg, antwoord en toeristenbealsting terug.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 25 oktober 2017 om 09:45 geantwoord

SieNas

Heeft op 25 oktober 2017 om 09:53 geantwoord

Mij is door 3 medewerkers verteld dat het beleid is dat als je een 6 persoons huis boekt voor 3 dagen je ook voor 6 personen toeristen belasting betaald.
De nachtregistratie bewijst dat er minder overnachtingen zijn geweest.
Ik heb de mensen keurig aangemeld. Er werd niet gezegd bij inlevering zwembadkaartjes krijgt u geld terug. Juist het tegenover gestelde werd gezegd \"u kunt nu als u wilt ook de zondag gaan zwemmen\". Terwijl duidelijk was dat de gasten zondagochtend vertrokken........
Er is nog steeds geen antwoord gegegeven op de vraag waar de toeristenbelasting blijft die betaald is maar die niet gerigistreerd staat.

Alle klachten die gemeld zijn door