Klacht: Toegang geweigerd

op 22 september 2016 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Toegang geweigerd, zonder enkel reden.
Vlucht: 3O121, ben vandaag zonder reden tot toegang van vliegtuig geweigerd. Was al andere half uur voor vertrektijd aanwezig. Een medewerker had mij verkeerd informatie gegeven en daardoor ik eve in verkeerde rij stond te wachten. Op gegeven moment had ik andere medewerker gevraagd naar vlucht naar Amsterdam, er werd mij verteld dat de poort dicht is en dat mensen al bezig zijn met instappen. Ik had uitgelegd dat ik al een tijd daar was aan het wachten. En dat ik ook geen ruim bagage had. Had alleen handtas bij mij en met mijn baby. Er werd geen enkel rekening gehouden over feit dat het hun schuld is en dat nog ruim tijd is. Zelf een informatie Bali vrouw had hun verklaard dat ze mij al een tijd al zag staan wachten. Service van air Arabia is onacceptabel. Ik had van andere medewerkers gehoord dat de vliegtuig vol zat, vandaar ik samen met andere 2 passagiers toegang ben geweigerd. Dat verklaard ook waarom ze ons hebben geweigerd. Ik ben geweigerd samen met andere 2 passagiers. We hebben nog steeds geen verklaring van Air Arabia. IK EIS MIJN GELD TERUG!!!

Air Arabia moet mijn geld terug storten, dat is het minst wat zij kunnen doen. IK EIS MIJN GELD TERUG!!!!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NadiaBen000