Klachten over Tinker Travel

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Tinker Travel zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

0 klachten gemeld

Tijdslijn

geannuleerd

Klacht van Dimfie op 30 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben op 17 april 2017 een taxi gereserveerd bij Tinker naar schiphol voor de vakantie van 23/5, ook voor de retour 1 week later, €191 betaald. Nu heb ik een mail ontvangen waarin staat dat de taxirit geannuleerd is wegens... Lees meer

Geld terug

Klacht van Henny1954 op 29 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

gisteren een mail gekregen dat mijn taxi transfer niet door gaat in oktober naar schiphol. en terug nou lees ik allemaal berichten maar ik zou het fijn vinden hoe het allemaal verder gaat want ik heb ook betaald.86,36 euro. Lees meer

Tinker luchthavenvervoer GECANCELD

Klacht van Maria L. den Uijl-van den Heuvel op 28 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

In februari geboekt voor een retourtje Schiphol en betaald, vandaag bericht gekregen dat ze quote: (Er wordt nergens over gesproken dat je je betaalde transfer teruggestort krijgt, ik heb ze dus al diverse emails gestuurd). Beste reiziger, U heeft bij ons... Lees meer

Geen taxi op schiphol

Klacht van Remsuus op 28 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

Wij stonden op Schiphol om 23. Geen tinker hostess. Gebeld ook naar het noodnummer. We moesten het zelf maar regelen. Dus een Schiphol taxi genomen 37.50€extra dus. Terug rit was al betaal ver van te voren.27.95€.daar kunnen we dus naar fluiten,denk ik. Lees meer

taxitinker

Klacht van sloten55 op 28 april 2017 over Tinker Travel in de categorie Online Vliegtickets

De taxi al vroeg vooraf besteld om naar schiphol te gaan en dan betaal je meteen al voor de heen en de terugrit.Wij zouden op 12 maart om 3.30 in de nacht worden opgehaald 4 personen en bagage.Om 4.15 uur... Lees meer