Klacht: Tikkie betaald bedrag niet ontvangen

op 09 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 254 stuurt Jolanda Scheurwater mij een tikkie van 36,45 voor wijn en bolletjes. Ik betaal gelijk via mijn rabobank rekening. Bedrag is door jolanda niet ontvangen. Hoe kan dit? Het bedrag is naar een ING reknr overgemaakt. Ik en mijn vriendin hebben geen ing rekening! Waar is mijn geld gebleven?

Gewenste Oplossing:

Nergens mee ik wordt van het kasje naar de muur gestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 11 mei 2020 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Helena1971,

Wat balen zeg dat het bedrag van jouw betaalde Tikkie niet is ontvangen.

Als je via Tikkie betaald, gaat het geld via de Tikkie tussenrekening uiteindelijk naar de ontvanger van het geld. Ik begrijp dat het bedrag uiteindelijk is overgemaakt naar een rekeningnummer van ING.

In dit geval wil je vragen contact op te nemen via Whatsapp met Tikkie zelf en de details van de afschrijving bij te voegen. Het nummer is: 06-13768528.

Met vriendelijke groet,

Gabie
ABN AMRO Webcare

Heeft op 11 mei 2020 om 14:55 geantwoord

Tikkie heb ik geapt en die begrijpen het niet en geven mij of mijn vriendin de schuld. Ik heb het toch naar ing overgemaakt ed terwijl ik alleen maar akkord klik op haar tikkie.

Alle klachten die gemeld zijn door Helena1971