Klacht: tijden

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goede middag,

althans dat was voor de 3de keer deze week de bedoeling.
In het dorp waar ik woon (Everdingen) rijd 15 minuten lopen vanaf het centrum een kleine bus 1x om het uur richting culemborg. een schrale aansluiting dus maar begrijpelihk door het kleine aantal mensen dat met het openbaar vervoer gaat. helaas gaat dit de afgelopen tijd enorm slecht. zo heb ik in een paar weken tijd ; een keer 2 uur, een keer anderhalf uur , meerder keren langer dan een half uur moeten wachten waardoor ik al mijn afspraken misloop en NIET op deze bus kan rekenen. tevens heb ik een keer vastgezeten in de bus omdat de deuren niet meer openkonden en wanneer ik de klantenservice bel is het antwoord dat de rit uitbesteed is en ze geen flauw idee hebben waar hij op dit monent zou zijn. dit irriteert mij enorm en beperkt mij erg om te reizen. mijn vraag is of hier naar gekeken word. graag zie ik een reactie tegemoet

geen afwijkende bustijden, een goede communucatie tussen de bus en arriva, of een bus extra waardoor de tijd (60 min) gehalveerd kan worden en de risico's verkleind. een goed werkende bus.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 dagen geleden - Beste Joppem, Wat naar dat je steeds erg lang moet wachten op de bus in Everdingen en hierdoor je afspraken mist. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Wat vreemd dat onze telefonische klantenservice je niet verder kon helpen toen je vast zat in een bus. Zij kunnen hiervoor via de verkeersleiding het juiste bedrijf bereiken in deze situaties. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Joppem

4 dagen geleden - Beste Arriva, wat top betreft de snelle reactie. t betreft bus 146 met eindhalte culemborg of vianen. de bushalte heet " de hommel ". de vertrektijden zijn door de weeks 48 en in t weekend 09 over ri culemborg met vriendelijke groet, Joppe

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 september 2017 om 13:01 geantwoord

Beste Joppem,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je bevindingen over lijn 146 intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie die jij hebt ervaren uitgezocht en besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die jij hebt ervaren! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering zult merken.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Joppem