Klacht: tijd

op 25 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg eerst een mail dat het tussen 12.00 en 16.00 bezorgd zou worden. Ik heb geregeld dat er iemand in mij huis zat want ik was tot 14.00 uir aan het werk.
Later kreeg ik een mail dat er tussen 14.15 en 15.00 werd bezorgd.
Na 16 00 uur zouden er schilders bij mij aan het werk gaan.

Om 16.00 nog geen pakket. Heb ik gebeld maar ze waren nog niet onderweg met mijn pakket.
heb de schilders moeten afzeggen en heb daarvoor 70 euro moeten betalen. (Zij konden niet aan en werk en moesten een andere dag terug komen.)

Uiteindelijk stonden ze om 18.20 uur voor mij deur. Geen sorry of iets…. beetje stijlloos.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag een tegemoedkoming. Heb ook 50 euro betaald om het bezorgd te krijgen en uiteindelijk heeft het mij nog 70 euro extra gekost. Graag zie ik bezorgkosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 mei 2017 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. Koole,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat geen tijdige informatie heeft mogen ontvangen over uw bezorging.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Helaas heeft de betreffende chauffeur zijn opgelopen vertraging niet aan de klantenservice van Extra@Home gemeld. Daardoor was het niet mogelijk om deze vertraging aan u door te geven.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 26 mei 2017 om 16:52 geantwoord

Dus de fout ligt bij jullie maar ik moet dit dus bij de Leen Bakker melden?
Wij kwamen er achter dat het ook kapot is dus zij zijn daar nu al mee bezig. zie graag een oplossing van jullie kant

Alle klachten die gemeld zijn door annelein4