Klacht: Ik krijg voucher

op 09 juli 2020 over Ticketvoordeel.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik ben al een maand bezig om een voucher te krijgen voor de vlucht op 23-07 naar Izmir.
Ten eerste door Corona en ondanks een verklaring van de huisarts dat ze geen masker kan dragen door paniek aanvallen ( ook in behandeling)
Ticketvoordeel zegt dat het niet in hun regels staat en dat Sunexpress moet beslissen of ze een voucher geven. Sunexpress zegt dat Ticketvoordeel moet beslissen of ze een voucher willen geven. Onze vlucht is over twee weken en Sunexpress zegt dat ik binnen tien dagen antwoord krijg over mijn mail. Je wordt van het kastje naar het muur gestuurd. We zijn nu ten einde raad omdat we geen reisverzekering hebben. Sommige vrienden en kennissen die bij een andere reisorganisator een ticket hebben gekocht Krijgen wel een voucher. Ze gaan ook met Sunexpress en zelfs op dezelfde dag

Z.Bekdemir

Als we een voucher krijgen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketvoordeel.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketvoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zulfikar