Klacht: verwarring staplaats en zitplaats, krijg geld niet terug

MariekeJansen op 09 mei 2025 over Ticketswap in de categorie Ticketbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kocht staplaats, op ticket een zitplaats, was wel staplaats, dat weet ik niet. zij weten van dit probleem, maar lossen dit niet op . ze waren die avond als klantenservice niet beschikbaar. ik krijg mn geld niet terug

Gewenste Oplossing:

geld terug

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticketswap

Reactie van de melder van de klacht MariekeJansen

1 week geleden - van de 3 aangekochte tickets die staplaatsen zouden zijn en als zitplaatsen werden vermeld op het kaartje, hebben ze er 1 vergoed. de rest niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticketswap nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MariekeJansen