Klacht: Teveel betaald

BrendaHendriks81 op 06 februari 2019 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een kaartje kopen voor Dekmantel en werd doorgelinkd naar deze site. Ik kom er nu achter dat het festival helemaal nog niet is uitverkocht en ik dus veel te veel heb betaald. Weg gegooid geld dus. 🙁

Gewenste Oplossing:

Als ik het verschil netjes terug krijg of ik alsnog mijn kaartje gewoon bij Dekmantel zelf kopen kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets Nederland

Heeft op 06 februari 2019 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hendriks,

De originele verkoopprijs staat vermeld bij het product. Onze prijzen worden gebaseerd op basis van vraag en aanbod. Ieder ticketbureau is vrij haar eigen prijzen te bepalen. Dit is dan ook de reden dat de prijzen kunnen variëren ten opzichte van andere aanbieders. Het een en ander staat eveneens vermeld op de website, tijdens het bestelproces en in de algemene voorwaarden. Wij houden ons tevens aan de voorwaarden en richtlijnen die door de voormalige Consumentenautoriteit (thans: de ACM) zijn gesteld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Tickets Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door