Klachten over Tickets Nederland

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Tickets Nederland zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Kaartenverkoop

100%
4.4 /10
7 stemmen

Tijdslijn

Ongeldige kaarten Ed Sheeran

Klacht van op 29 juni 2018 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Gisteren bleken onze tickets vorig jaar bij tickets Nederland aangeschaft al op naam van de familie Van Vliet te staan. Voor 4 tickets is € 680 betaald, maar de tickets waten vals. Hiervoor een mail gestuurd naar Tickets Nederland. Lees meer

Twijfel over geldigheid kaarten

Klacht van op 20 september 2017 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Via Tickets Nederland kaarten besteld voor concert van 14 april. Concert is verschoven naar november en dan kan ik helaas niet. Geld terug geen optie, dus ik wil de kaarten graag doorverkopen. Kaarten op Ticketswap zetten lukt niet, omdat het niet... Lees meer

Wel betaald geen tickets ontvangen.

Klacht van op 18 december 2015 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Op 9-3-2015 heb ik €408,50 betaald aan tickets Nederland voor de vrienden van Amstel op 30-1-2016. Tot afgelopen week waren de tickets nog niet binnen. Bij navraag kreeg ik te horen dat ze het geld hadden ontvangen maar dat door... Lees meer