Klacht: Twijfel over geldigheid kaarten

Karin Hooijer op 20 september 2017 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Tickets Nederland kaarten besteld voor concert van 14 april. Concert is verschoven naar november en dan kan ik helaas niet.

Geld terug geen optie, dus ik wil de kaarten graag doorverkopen. Kaarten op Ticketswap zetten lukt niet, omdat het niet het originele bestand blijkt te zijn.

Ik krijg echter ook geen persoonlijke bevestiging dat de kaarten geldig zijn. Niemand uit het bedrijf wil niet- anoniem bevestigen dat als ik de kaarten doorverkoop, diegene niet voor een dichte deur staat.

Het doorverkopen van kaarten via het meest betrouwbare kanaal is dus niet mogelijk en via/via durf ik ze niet door te verkopen omdat ik bang ben dat de tickets niet geldig zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een persoonlijke bevestiging krijg van Tickets Nederland dat de kaarten geldig zijn of wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets Nederland

Bericht van Tickets Nederland

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij verkopen uitsluitend 100% originele door de betreffende organisatie uitgegeven tickets. Derhalve krijgen klanten altijd gegarandeerd toegang met de door ons geleverde tickets. Tevens valt u onder de 100% Ticketgarantie. Tickets worden in veelvoud ingekocht. Verkoop via Ticketswap kan enkel en alleen door het totale bestand waar uw tickets onderdeel van zijn te uploaden. Dit is logischerwijs niet mogelijk. Derhalve dient u een ander kanaal te gebruiken voor de verkoop van uw tickets. Met vriendelijke groet, Tickets Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tickets Nederland

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij verkopen uitsluitend 100% originele door de betreffende organisatie uitgegeven tickets. Derhalve krijgen klanten altijd gegarandeerd toegang met de door ons geleverde tickets. Tevens valt u onder de 100% Ticketgarantie. Tickets worden in veelvoud ingekocht. Verkoop via Ticketswap kan enkel en alleen door het totale bestand waar uw tickets onderdeel van zijn te uploaden. Dit is logischerwijs niet mogelijk. Derhalve dient u een ander kanaal te gebruiken voor de verkoop van uw tickets.

Met vriendelijke groet,

Tickets Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door