Klacht: Ongeldige kaarten Ed Sheeran

AlexandraSchroten op 29 juni 2018 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren bleken onze tickets vorig jaar bij tickets Nederland aangeschaft al op naam van de familie Van Vliet te staan. Voor 4 tickets is € 680 betaald, maar de tickets waten vals. Hiervoor een mail gestuurd naar Tickets Nederland.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit bedrag teruggestort wordt op mijn rekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Tickets Nederland

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Dank voor uw e-mail. Wij verkopen uitsluitend 100% originele door de betreffende organisatie uitgegeven tickets. De tickets zijn op uw naam gezet en geleverd. Na controle is gebleken dat de tickets wel degelijk zijn gebruikt bij de ingang en er gewoon toegang is verleend. Derhalve zijn de door ons geleverde tickets absoluut geldig en kunnen wij niet aan uw verzoek tegemoetkomen. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tickets Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - De tickets bleken bij de ingang op naam van de familie Van Vliet te staan en niet op onze naam. Bovendien stond er geen bedrag op onze tickets wat maakte dat de organisatie zei dat we vakkundig zijn opgelicht!

Bericht van Tickets Nederland

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, De tickets zijn op uw naam gezet, zoals tevens duidelijk te zien op uw tickets. Wij begrijpen dan ook totaal niet dat u aangeeft dat de tickets op een andere naam staan. Daarnaast heeft u wel degelijk toegang gekregen met de door ons geleverde 100% originele door de betreffende organisatie uitgegeven tickets. U heeft het concert met de door u ontvangen tickets gewoon bijgewoond. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tickets Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Wij hebben nieuwe tickets moeten kopen omdat de uitgegeven tickets op naam van Van Vliet bleken te staan. Verder was het bedrag op onze gepersonaliseeerde tickets niet ingevuld wat maakt dat we volgens de organisatie vakkundig zijn opgelicht. De informatie is namelijk willen en wetens verwijderd. We zien graag ons geld terug.

Bericht van Tickets Nederland

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Zoals meerdere keren aangegeven. De tickets zijn op uw naam gezet, zoals tevens duidelijk te zien op uw tickets. Wij begrijpen dan ook totaal niet dat u aangeeft dat de tickets op een andere naam staan. Daarnaast heeft u wel degelijk toegang gekregen met de door ons geleverde 100% originele door de betreffende organisatie uitgegeven tickets. U heeft het concert met de door u ontvangen tickets gewoon bijgewoond. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tickets Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - U blijft hetzelfde zeggen. U kunt contact leggen met Ticketmaster, maar deze tickets zijn gebruikt door de fam. Van Vliet. Het ontbreken van het bedrag maakt dat ze ongeldig zijn. Wellicht gaat u in uw eigen organisatie te rade. Wij hebben de tickets niet kunnen gebruiken! Organisatie zegt: vakkundige oplichting. Wij zullen onze klacht iig ook doorgeven bij Ticketmaster en zullen contact opnemen met onze bank en aangifte doen indien nodig!

Bericht van Tickets Nederland

6 jaren geleden - Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected], zoals ook meerdere keren aangegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Tickets Nederland, u lost niets op! U wilt dat ik niet via klacht.nl communiceer. U biedt uitsluitend de nieuw aangeschafte kaarten aan de poort te vergoeden. Deze waren een beduidend lagere prijs dan de tickets op uw site aangeschaft. Bovendien stelt u een ultimatum dat ik meteen moet accepteren. U heeft niet geleverd wat ik daarna doe maakt niets uit voor de koop die ik bij u heb gedaan. U dient het volledige bedrag van € 680 te vergoeden, daar de barcode niet gekoppeld was zoals aan onze naam op de tickets. Maar 4x aan de naam S. Van Vliet. Indien u verder wenst te communiceren zal het via deze weg zijn!

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Tevens hebben wij aangifte gedaan tegen uw organisatie!

Bericht van Tickets Nederland

6 jaren geleden - Wij betreuren deze situatie en hebben u een meer dan coulante oplossing geboden. Wij wilden het gelijk voor u oplossen. Het is jammer dat u het niet appecteert. Te meer omdat u wel degelijk geldige tickets op uw naam heeft ontvangen. Het is vrij absurd dat dit ontkent wordt. Wij zien een procedure dan ook met vertouwen tegemoet. Klantenservice Tickets Nederland

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Toch vreemd dat de toegang geblokkeerd werd omdat de barcodes aan de naam S. Van Vliet gekoppeld zaten. Volgens Ticketmaster zijn we vakkundig opgelicht. De kaartjes hebben wij van u ontvangen en zijn kennelijk vanuit uw organisatie meerdere keren verkocht of is er een andere fout gemaakt bij de door u geleverde tickets. De tickets die wij hebben ontvangen hiervan kwamen naam en barcode niet overeen.

Tickets Nederland

Heeft op 30 juni 2018 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tickets kunnen niet meerdere keren verkocht worden in ons systeem. De tickets staan op uw naam. Hoe kunt u aangeven dat dit niet zo is? U wilt er niet uitkomen, ondanks het meer dan genegreuze klantvriendelijke aanbod, dus het heeft geen zin om hier nog langer op door te gaan.

AlexandraSchroten

Heeft op 01 juli 2018 om 15:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Tickets Nederland heeft niet geleverd! Tickets Nederland wil niet dat we via deze site communiceren! Tickets Nederland wil via separaat gestuurde mail alleen het veel lagere door ons aan de poort betaalde bedrag vergoeden. Bovendien wil Tickets Nederland dat wij eerst onze aangifte intrekken hetgeen tegen het advies van de politie ingaat.
Ons werd de toegang met door Tickets Nederland verstrekte tickets geweigerd. De barcode bleek in tegenstelling tot wat erop onze tickets vermeld staat 4x op naam van S. Van Vliet te staan. Vervolgens voeren ze hier in klacht.nl dat het is opgelost zonder enige toelichting van de oplossing! Indien Tickets Nederland wil dat het opgelost wordt dan zien wij graag het aan hen betaalde bedrag op onze rekening gestort. Wij zien ook graag dat Tickets Nederland een eventuele oplossing ook via klacht.nl invoert.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Tickets Nederland heeft niet geleverd! Tickets Nederland wil niet dat we via deze site communiceren! Tickets Nederland wil via separaat gestuurde mail alleen het veel lagere door ons aan de poort betaalde bedrag vergoeden. Bovendien wil Tickets Nederland dat wij eerst onze aangifte intrekken hetgeen tegen het advies van de politie ingaat. Ons werd de toegang met door Tickets Nederland verstrekte tickets geweigerd. De barcode bleek in tegenstelling tot wat erop onze tickets vermeld staat 4x op naam van S. Van Vliet te staan. Vervolgens voeren ze hier in klacht.nl dat het is opgelost zonder enige toelichting van de oplossing! Indien Tickets Nederland wil dat het opgelost wordt dan zien wij graag het aan hen betaalde bedrag op onze rekening gestort. Wij zien ook graag dat Tickets Nederland een eventuele oplossing ook via klacht.nl invoert.

Alle klachten die gemeld zijn door