Klacht: Defqon 1

Nico1985 op 27 mei 2019 over Tickets Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaartje besteld voor de zondag defqon tot op heden niks mogen ontvangen . ….
Helaas al wel betaald….

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn kaartje krijg of geld terug...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Tickets Nederland

5 jaren geleden - Geachte heer Spek, Wij begrijpen niet waarom u geen contact opneemt met onze klantenservice. Het ticket is geruime tijd geleden gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Zo-even hebben wij nogmaals het ticket gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tickets Nederland [email protected]

Tickets Nederland

Heeft op 27 mei 2019 om 19:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Spek,

Wij begrijpen niet waarom u geen contact opneemt met onze klantenservice. Het ticket is geruime tijd geleden gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Zo-even hebben wij nogmaals het ticket gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres, namelijk [email protected].

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Tickets Nederland
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door