Mijn Klacht:
Kaartje besteld voor de zondag defqon tot op heden niks mogen ontvangen . ….
Helaas al wel betaald….
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn kaartje krijg of geld terug...

Kaartje besteld voor de zondag defqon tot op heden niks mogen ontvangen . ….
Helaas al wel betaald….
Als ik mijn kaartje krijg of geld terug...
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tickets Nederland over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tickets Nederland in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tickets Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Bericht van Tickets Nederland
5 jaren geleden - Geachte heer Spek, Wij begrijpen niet waarom u geen contact opneemt met onze klantenservice. Het ticket is geruime tijd geleden gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Zo-even hebben wij nogmaals het ticket gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Met vriendelijke groet, Klantenservice Tickets Nederland [email protected]
Heeft op 27 mei 2019 om 19:38 geantwoord
Geachte heer Spek,
Wij begrijpen niet waarom u geen contact opneemt met onze klantenservice. Het ticket is geruime tijd geleden gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Zo-even hebben wij nogmaals het ticket gestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres, namelijk [email protected].
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Tickets Nederland
[email protected]