Klacht: ticket op foute datum

op 20 januari 2014 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb zondagavond om 22.40 uur een ticket geboekt naar Barcelona voor 18 februari tot 20 februari. ’s Morgens zie ik in mijn inbox de reserveringsbevestiging met als datum 19 februari tot 20 februari. Ik weet zeker dat ik 18 februari heb ingevuld. Ik bel gelijk Vueling op, maandagochtend 7.30 uur, ik krijg te horen hoeveel het gesprek per minuut kost en wordt vervolgens direct opgehangen, de site doet het ook niet meer. Ik wacht even en om 8.10 bel ik nog een keer. Ik krijg nu iemand aan de lijn die zegt dat ik het alleen kan veranderen door €100 te betalen! Maar dat vind ik niet juist. Er hoort sowieso voor iedere aankoop een bedenktijd van 24 uur te zijn, maar ik ben van mening dat ik juist geboekt heb en wel op de 18e. De dame aan de andere kant zegt als ik gisternacht voor 12 uur had gebeld dan had het kosteloos omgeboekt kunnen worden, nu kost het €100,- en zij hing de telefoon op!!! Ik vind dit echt te zot! Ik heb niet gescholden ofzoiets, ik vroeg om iemand die mij hier mee kon helpen. Ik vind dit onbeschoft gedrag. Je hangt je klant niet op, maar staat haar te woord tot ze tevreden is.
We moeten er de 18e zijn, dus er zit nu voor mij niets anders op om de €100,- omboekingskosten te betalen!

Ik zou graag de €100,- retour zien. Ik vind dat ik onbeschoft ben behandeld en ga een volgende keer niet meer met Vueling. Ik zal het een ieder afraden.
Ik wens in ieder geval dat er contact met mij wordt opgenomen en dat dit wordt opgelost.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CBroers