Klacht: Ticket geannuleerd

Chico030 op 21 februari 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 Febr heb ik een spoed ticket geboekt voor 21 Febr.
Ik heb dit gedaan via Edreams , het geld werd betaald en kreeg zelfs een reserverings nummer.
Volgende dag om 12:00 zouden wij vliegen .
Om 9:00 had ik nog steeds geen e ticket ontvangen en hierover belde ik .
Die zeiden doodleuk dat het geld terug op mijn rekening staat wat niet het geval was en dat ik een nieuwe boeking moet maken en dat ze er niks aan kunnen doen.
DIT IS BELACHELIJK ER WERD NIET EENS EEN MAIL GESTUURD DAT MIJN TICKET GEANNULEERD OF NIET DOORKWAM DOOR HUN SYSTEEM FOUT !!!!!
Edreams moet begrijpen dat je niet zomaar weer een ticket kan boeken of er een kan vinden ivm de coronatest die ook maar een paar dagen geldig.is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een goeie uitleg en een goeie reden waarom ik niet mijn ticket kreeg.
Zo niet dan wordt het juridisch

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chico030