Mijn Klacht:
We hadden besteld met een tijd: 17:30 uur. Toen er om 17:35 uur niemand was, belde ik Taksim voor de 1e keer; 5 min werd er gezegd. Uiteindelijk om 17:50 was er nog niemand en moesten mensen in ons huis weg, daardoor was de bestelling niet meer nodig en bovendien veels te veel. Toen belde ik nogmaals en zei de eigenaar geen probleem we annuleren het. Ik vroeg nog gaat u het doorgeven aan thuisbezorgd en hij zei ja. Mijn zoon is bijvoorbeeld zonder eten naar zijn werk moeten gaan. Volgende dag belde meneer boos op ivm mijn slechte review, hij begreep niet waarom ik ook 1 ster had gegeven voor het eten terwijl ik niks gegeten had. Dit kwam erg intimiderend over. Ik had tevens niet de optie anoniem een recensie te geven. Vervolgens slecht 20 euro terug gehad ipv 40,87, Marcel zei dat het aan het bedrijf is wat ze terugbetalen en dit het beleid is!
Gewenste Oplossing:
Volledige bedrag retour
